Bc. Kryštof Tomek
Master's thesis
Projekt eventu Royal Dog Cider 2019
Project of the Royal Dog Cider 2019 Event
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu Royal Dog Cider 2019. Skládá se z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část je věnována základním teoretickým poznatkům z oblasti pivovarnictví, marketingové komunikace a event marketingu. V praktické části je provedena analýza a následné zhodnocení eventu Royal Dog Cider 2018, jež slouží jako podklad pro vypracování projektu. U tohoto …moreAbstract:
This diploma thesis covers the making-of of the project Royal Dog Cider 2019. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is dedicated to the basic theoretical knowledge in the field of brewery, marketing communication and event marketing. In the practical part, there is an analysis and evaluation of the event Royal Dog Cider 2018, which serves as a background …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomek, Kryštof. Projekt eventu Royal Dog Cider 2019. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace
Daniela Nová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová