Aspekty landartu v předškolním vzdělávání – Bc. Soňa Letochová
Bc. Soňa Letochová
Bakalářská práce
Aspekty landartu v předškolním vzdělávání
Aspects of landart in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využití landartu jako výtvarného vyjadřovacího prostředku v předškolní edukaci a jeho využití pro práci s předškolními dětmi. Vytvořila jsem soubor tématických plánů pro mateřskou školu, které jsou inspirované landartem s přesahem k jejich využití. Teoretická část se zabývá projektovou metodou a landartem. Praktická část obsahuje pět tématických plánů inspirovaných landartem …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with use of landart as artistic expressing device in preschool education. I created a set of thematic plans for kindergarten, which are inspired by landart with an overlap to their use. The theoretical part is focused on the project method and landart. The practical part contains five thematic plans inspired by landart.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oh00w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jana Reichel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Proměny výtvarného projevu dětí předškolního věku: výtvarné činnosti v rámci mimoškolního kroužku
Tereza Šimková -
Projektová výuka finančního plánování na ScioŠkole
Aneta Králová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková