Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON – Kateřina PEŠKOVÁ
Kateřina PEŠKOVÁ
Diplomová práce
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
E.ON Customer Satisfaction Development
Anotace:
Diplomová práce hodnotí vývoj spokojenosti zákazníků energetické společnosti E.ON v letech 2005 ? 2010 na základě posouzení výzkumu MAC CASA. Výsledky jsou dány do souvislostí s realizovanými marketingovými opatřeními, vývojem cen a dalšími skutečnostmi, které se v uvedeném období udály. Na vyhodnocení navazují doporučující kroky, jejichž cílem je zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků.Abstract:
The thesis examines the development of the satisfaction of customers of the E.ON energy corporation during 2005 ? 2010 on the basis of a MAC CASA survey. The outcome is assessed in comparison with implemented marketing measures, the development of prices, and other factors relating to the period in question. The assessment is followed by recommendations aimed at improving customer satisfaction and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
15052
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKOVÁ, Kateřina. Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném ubytovacím zařízení
Khrystyna Lisovska -
Měření spokojenosti zákazníka
Čeněk Stachovec -
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Nikol Škorpíková -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Pasič s poskytovanými službami
Jakub ŠACHTELI -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Ondřej Doležal -
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
Vladimíra GLÁSEROVÁ -
Návrh komunikačního plánu pro vybranou společnost z oblasti jaderné energetiky
Libuše Makešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva