Marketingová strategie brněnského podzemí – Bc. Jana Zámoravcová
Bc. Jana Zámoravcová
Diplomová práce
Marketingová strategie brněnského podzemí
Marketing strategy of Brno's underground
Anotace:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl vytvoření marketingové strategie pro zpřístupněné prostory brněnského podzemí, konkrétně Mincmistrovský sklep, Labyrint pod Zelným trhem a Kostnici pod kostelem sv. Jakuba. Návrh marketingové strategie formují teoretické a historické poznatky, jež jsou využity při situační analýze a následně vstupují do podoby marketingového plánu. Jeho cílem je návrh efektivních …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for recently open underground places in Brno, such as the Mintmaster's cellar, Labyrinth under the market Zelny trh and Ossuary under the St. James church. The proposal of this marketing strategy forms theoretical and historical knowledge which are used for the situational analysis and subsequently enter into a marketing plan. The goal of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bjqxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miroslav Jeřábek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš