Konkurenceschopnost hotelových restaurací – Filip Němeček
Filip Němeček
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost hotelových restaurací
The competitiveness of the hotel restaurants
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá konkurenceschopností hotelové restaurace V Šárce, která je součástí hotelu Villa Milada a situována v Šáreckém údolí v Praze. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na čtyři části. První část vysvětluje základní pojmy z oblasti pohostinství. Druhá část se věnuje problematice konkurenceschopnosti. Třetí část popisuje podstatu …víceAbstract:
This thesis deals with the competitiveness of the hotel's restaurant V Šárce, which is part of the hotel Villa Milada, situated in a Šárka valley in Prague. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is divided into four parts. The first section explains the basic concepts of hospitality. The second part deals with the issue of competitiveness. The third part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10429/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Vyhnisová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČEK, Filip. \textit{Konkurenceschopnost hotelových restaurací}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/rtnlqg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost podniku
Simona Hereitová -
Konkurenceschopnost podniku v osobních službách
Monika Pichlová -
Konkurenceschopnost podniků v oblasti služeb
Barbora Netolická -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Analýza konkurenceschopnosti podniků hotelových služeb v současném ekonomickém prostředí
Maria Kravtsova -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Azhar Sultanbek -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová