Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku – Lucie VAŠINOVÁ, DiS.
Lucie VAŠINOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku
An interactive fabric book as a tool for developing key competences in the preschool period
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na vymezení pojmů obsažených v názvu práce, tedy vývoj dítěte předškolního věku, dosa-hování klíčových kompetencí v tomto období v souladu s Rámcovým vzdělávacím progra-mem pro předškolní vzdělávání, důležitost hračky a její vznik a vývoj. V praktické části je popsán proces tvorby knihy a manuálu pro rodiče a její ověření …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The first, teoretical part, is focused on definition of concepts contained in the name of the bachelor thesis, consequently the development of the preschool child, achievement of the key competences in this age according to framework educational programme for preschool education, importance of the toy and its creation and evolution. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Eva Štefanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠINOVÁ, Lucie. \textit{Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rtq5gq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠINOVÁ, Lucie. Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Art Education in Helping Professions
Theses on a related topic
-
Bee-bot jako netradiční didaktická pomůcka v předškolním vzdělávání
Veronika KONEČNÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
Andrea ŠPINDLEROVÁ -
Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně
Michaela Jirková -
Didaktická pomůcka s využitím při výtvarných činnostech v mateřské škole
Eliška TROJÁČKOVÁ -
Tablet jako didaktická pomůcka při činnostech v mateřské škole
Kristýna VONDRÁČKOVÁ -
Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby
Jana Adámková -
Autorská kniha - experiment - koncept - kniha jako artefakt - současný knižní projekt
Petra Havelková