Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku – Lucie VAŠINOVÁ, DiS.
Lucie VAŠINOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku
An interactive fabric book as a tool for developing key competences in the preschool period
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na vymezení pojmů obsažených v názvu práce, tedy vývoj dítěte předškolního věku, dosa-hování klíčových kompetencí v tomto období v souladu s Rámcovým vzdělávacím progra-mem pro předškolní vzdělávání, důležitost hračky a její vznik a vývoj. V praktické části je popsán proces tvorby knihy a manuálu pro rodiče a její ověření …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The first, teoretical part, is focused on definition of concepts contained in the name of the bachelor thesis, consequently the development of the preschool child, achievement of the key competences in this age according to framework educational programme for preschool education, importance of the toy and its creation and evolution. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Eva Štefanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠINOVÁ, Lucie. \textit{Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rtq5gq/.
Jak správně citovat práci
VAŠINOVÁ, Lucie. Interaktivní textilní kniha jako pomůcka k budování klíčových kompetencí v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova pro pomáhající profese
Práce na příbuzné téma
-
Bee-bot jako netradiční didaktická pomůcka v předškolním vzdělávání
Veronika KONEČNÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ -
Hračka jako didaktická pomůcka pro dítě předškolního věku
Andrea ŠPINDLEROVÁ -
Didaktická pomůcka jako prostředek pro přípravu předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami k zahájení aktivit s využitím koně
Michaela Jirková -
Didaktická pomůcka s využitím při výtvarných činnostech v mateřské škole
Eliška TROJÁČKOVÁ -
Tablet jako didaktická pomůcka při činnostech v mateřské škole
Kristýna VONDRÁČKOVÁ -
Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby
Jana Adámková -
Autorská kniha - experiment - koncept - kniha jako artefakt - současný knižní projekt
Petra Havelková