Ing. Lucie Hanáková

Diplomová práce

Vývoj obchodních značek

Brand mark development
Anotace:
Ve své práci jsem zkomponovala teoretické poznatky o vývoji značky, včetně vývoje privátních značek. Pro porozumění spotřebitele je důležité zjistit jakou cestou při svém nákupním rozhodování spotřebitel prochází. Z praktického pohledu na dnešního spotřebitele u nás - nejoblíbenějším místem pro nákupy jsou obchodní řetězce. Ty svou pozici posilují i za pomoci privátních značek. Podíl privátních značek …více
Abstract:
In my work I have combined and applied theories about sales brands including private label brands. For understanding the consumer it is crucial to understand his consuming oriented behaviour pattern. From practical point of view on today’s consumer the most popular places to shop and consume are the retail stores. Retail stores have been boosting their market position on consumer market by introducing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní