Ing. Lucie Hanáková
Diplomová práce
Vývoj obchodních značek
Brand mark development
Anotace:
Ve své práci jsem zkomponovala teoretické poznatky o vývoji značky, včetně vývoje privátních značek. Pro porozumění spotřebitele je důležité zjistit jakou cestou při svém nákupním rozhodování spotřebitel prochází. Z praktického pohledu na dnešního spotřebitele u nás - nejoblíbenějším místem pro nákupy jsou obchodní řetězce. Ty svou pozici posilují i za pomoci privátních značek. Podíl privátních značek …víceAbstract:
In my work I have combined and applied theories about sales brands including private label brands. For understanding the consumer it is crucial to understand his consuming oriented behaviour pattern. From practical point of view on today’s consumer the most popular places to shop and consume are the retail stores. Retail stores have been boosting their market position on consumer market by introducing …víceKlíčová slova
Značka hodnota značky podstata značky problémy značek goodwill generalizace značky privátní značka fáze privátních značek prémiová privátní značka výrobek podstata výrobku cenová politika nákupní chování potřeby zákazníka kupní proces trend spotřebního chování konvenience obchodní řetězce. Brand Brand value Brand essentials Brand issues Generic brand Private label Phases of private brands Premium private label Product Product essentials Price policy Purchasing pattern Customer needs Purchasing process Trend of consumer oriented behaviour Convenience Retail stores.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/djfet/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
Václav Vrabec -
From private labels to the creation of own labels
Agathe Lesage -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Kristýna Hrdinová