Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii – Zuzana Plisková
Zuzana Plisková
Diplomová práce
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLISKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii}. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/rtyia9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoké učení technické v Brně
Magisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva