Ing. Clintu Victor

Diplomová práce

Customer experience (CX) in services

Customer experience (CX) in services
Abstract:
The aim of thesis is to assess customer experience (CX) of the selected company to offer actionable insights to elevate service quality and foster customer loyalty. Marketing research will provide valuable insights into the factors that influence customer experience and propose recommendations to enhance service quality of the company. To achieve these objectives, a combination of primary and secondary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/loy3i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management