Customer experience (CX) in services – Ing. Clintu Victor
Ing. Clintu Victor
Diplomová práce
Customer experience (CX) in services
Customer experience (CX) in services
Abstract:
The aim of thesis is to assess customer experience (CX) of the selected company to offer actionable insights to elevate service quality and foster customer loyalty. Marketing research will provide valuable insights into the factors that influence customer experience and propose recommendations to enhance service quality of the company. To achieve these objectives, a combination of primary and secondary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/loy3i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience (CX) in services
Olha Hodunova -
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
CX: Customer eXperience
Klára Klimešová -
CX: Customer eXperience
Mária Brydlová -
Meranie zákazníckej skúsenosti (CX) v službách
Romana Gaňová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova