Využití komiksu při edukaci žáků s PAS na základní škole – Bc. Hana DOKOUPILOVÁ
Bc. Hana DOKOUPILOVÁ
Diplomová práce
Využití komiksu při edukaci žáků s PAS na základní škole
Usage of Comics in the Education of Pupils with ASD
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu využití komiku při výuce žáků s PAS v základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 školského zákona. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem je využíván komiks u žáků s PAS na těchto školách, zjištěné možnosti použití komiksu analyzovat a vyvodit z nich doporučení a konkrétní návrhy pro práci s komiksem u žáků s PAS. Ve výzkumném šetření k tomu byly vymezeny 4 výzkumné …víceAbstract:
The diploma thesis addresses the topic of using comics in the education of students with ASD in elementary schools established under § 16 paragraph 9 of the Education Act. The aim of the thesis was to determine how comics are used with ASD students in these schools, to analyze the identified possibilities of using comics, and draw recommendations and specific proposals for working with comics with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOKOUPILOVÁ, Hana. Využití komiksu při edukaci žáků s PAS na základní škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Nevidomý žák s PAS a se středním mentálním postižením v prostředí praktické školy
Zdeňka Hradská -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Role asistenta pedagoga ve třídě se žákem s PAS na 1. stupni ZŠ
Klára Jaborníková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024