Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři – Ing. Zuzana Menšíková
Ing. Zuzana Menšíková
Bakalářská práce
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Specifics of Commercial Communication Directed at the Target Group of Seniors
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje specifika komerční komunikace zaměřené na cílovou skupinu senioři. Zabývá se postavením seniorů v současné společnosti, přístupem marketingových profesionálů k tomuto segmentu potenciálních zákazníků a uvádí příklady úspěšných i neúspěšných reklamních kampaní ze zahraničí. Práce definuje rozdíly v pojetí komunikace směrem k této skupině oproti cílové skupině Dospělí …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the character of commercial communication directed at the target group of seniors. It considers the status of senior citizens in contemporary society, the approach of marketing professionals towards this segment of potential customers and examples of successful as well as unsuccessful advertising campaigns from abroad. It describes differences in the conception of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/trxdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Marketingová strategie orientovaná na spotřebitele v ČR.
Marie Vyhlasová -
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Kristýna Vojtěchová -
Komunikační strategie a taktiky obchodních jednání.
Aneta KLASSEN -
Social Aspects of Advertising
Eva Ryndová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace
Alena Hlubučková -
Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů
Martin PAVLEČKA