Ing. Peter Meňky

Master's thesis

Analýza komunikační kampaně

Analysis of Communication Campaign
Abstract:
The aim of this diploma thesis is an „Analysis of Communication Campaign". The introduction is explaining the term ‘marketing communication,‘ the aim of my diploma thesis, and the hypothesis. The first chapter is more specifically focused on the role of marketing communication in a communication process. In the second chapter, the author describes marketing plan, communication plan and its tight relation …viac
Abstract:
Predmetom diplomovej práce je „Analýza komunikačnej kampane“. Úvod je venovaný priblíženiu pojmu ‘marketingová komunikácia,’ vysvetleniu cieľa práce a hypotéz. Prvá kapitola sa už podrobnejšie venuje marketingovej komunikácii a problematike komunikačného procesu. V druhej kapitole sa autor zaoberá marketingovým a komunikačným plánom, ich úzkou spojitosťou s marketingovou stratégiou a jej súvislosti …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management