Tvorba mediální strategie – Ing. Darina Šeborová, DiS.
Ing. Darina Šeborová, DiS.
Bachelor's thesis
Tvorba mediální strategie
Creation of the media strategy
Anotácia:
Začátek mé bakalářské práce je věnován vymezení pojmu reklama. Představíme si tři pohledy na marketingový mix – 4P, 4S a 4C. Zastavíme se u promotion a nakonec budeme definovat samotný pojem reklama. Druhá část pojednává o mediálním trhu, současných mediálních trendech, které ovlivňují český mediální trh. Zmíníme se i o klasických médiích, mediálních agenturách a mediálních pojmech, které hrají klíčovou …viacAbstract:
The first part of my bachelor thesis focuses on the qualification of “advertisement”. Three views of the marketing mix are introduced: 4P, 4S and 4C, stressing out “promotion” to finally define the advertising itself. The next part targets a media market and up-to-date media trends impacting the Czech media market. The thesis tackles the classic media, media agencies, and other media concepts that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bssh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mediaplan komunikační kampaně - případová studie
Michaela Ragulová -
Tvorba mediální stategie
Karolína Pleštilová -
Komunikační strategie firmy Mindshare
Vendula Jabůrková -
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Pavel Zingl -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Plánování mediální strategie podniku
Erik Werner -
Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o.
Pavel Hroch