Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu – Ing. Martin Kot
Ing. Martin Kot
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Sales promotion as a tool of integrated marketing communications selected firm in the business sector
Anotácia:
Tato práce pojednává o problematice podpory prodeje používané v sektoru obchodních firem. Pozornost je věnována nástrojům podpory prodeje i celému marketingovému mixu. Popisuje činnosti, které firmy vyvíjejí k podpoře zvýšení svého prodeje, jak je plánují a tvoří, jaké si dávají cíle a jaké typy nástrojů používají. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit, zda a jak velký vliv mají slevové akce na přímý …viacAbstract:
This work deals with the issue of sales promotion used in the commercial sector companies. Attention is paid to the sales support tools and the entire marketing mix. It describes the activities developed to support the company increase its sales as planned and are what give you objectives and what types of instruments used. The practical part is all described in detail and shown to a specific, existing …viacKľúčové slová
Podpora prodeje marketing komunikační mix nástroje komunikačního mixu reklama public relations sponzoring SEO analýza výměna odkazů klíčová slova e-mailing katalog Foxtoys sleva akce Sales promotion marketing communication mix the mix of communication tools advertising sponsorship analysis exchange links keywords catalogue discounts events
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pykxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Micková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov