Analýza marketingové komunikace fotbalové ligy v České republice – Jakub Blahynka
Jakub Blahynka
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace fotbalové ligy v České republice
Analysis of Football League Marketing Communication in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Fortuna ligy. Zaměřuje se na popsání základních teoretických východisek marketingové komunikace a následné charakteristiky soutěže. Výzkum je prováděn kvantitativní metodou CAWI dotazníkového šetření. Respondentů je položeno 23 otázek, které se mají za úkol zjistit, jak vnímají vizuál a marketingovou komunikaci ligy. Z výzkumu vyplývá …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of Fortuna Liga. It focuses on describing the basic theoretical bases of marketing communication and the subsequent characteristics of the competition. The research is carried out by the quantitative method of CAWI questionnaire survey. Respondents are asked 23 questions to find out how they perceive the visuals and marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Hana Srpová
- Oponent: Eva Jandová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber