Marek Švingr

Diplomová práce

Studie proveditelnosti – uvedení nové dětské značky na trh

Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat studii proveditelnosti pro projekt uvedení nové značky na trh, jež zahrnuje zábavné a kreativní produkty, cílené převážně na dětské publikum. Práce je zaměřena na posouzení obchodní, finanční a technické stránky projektu, s důrazem na jeho reálnou proveditelnost a tržní potenciál. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy i analýzy z oblasti projektového …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare a feasibility study for launch of a new brand that includes fun and creative products, targeted primarily at a children's audience. The thesis is focused on the assessment of the commercial, financial and technical aspects of the project, with an emphasis on its feasibility and market potential. The theoretical part explains the basic concepts and analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty