Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr – Bc. Olha Olašyn
Bc. Olha Olašyn
Bakalářská práce
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Public opinion polling methods: their advantages, limits and ethical dimension
Anotace:
Tématem předložené bakalářské práce jsou metody veřejného mínění a některé další aspekty, které jsou jejich nedílnou součástí. Jedná se o výhody jednotlivých metod, jejich omezení a etické aspekty. Hlavním cílem této práce je popsat metody průzkumu veřejného mínění. Pro dosažení tohoto cíle byly v první kapitole práce metodou literární rešerše shrnuty informace o definici veřejného mínění, jeho základních …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is methods of public opinion and some other aspects that are an integral part of them. These are the advantages of every methods, their limitations and ethical aspects. The main objective of this work is to describe the methods of public opinion polling. To achieve this goal, information on the definition of public opinion, its basic features, functions, factors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qf4ld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
- Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Jan Zárybnický -
Kompletní průzkum a restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Průzkum závěsných obrazů in-situ v kostele sv. Vavřince ve Vizovicích.
Eliška Miklovičová -
Stavebně technický průzkum stavby lidové architektury
Ondřej Říha