Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce – Sabina Kedroňová
Sabina Kedroňová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití metody Kids’ Skills v rámci školní sociální práce v České republice. V současné době není školní sociální práce v ČR legislativně upravena, což vede k nejednotnosti a nejednoznačnosti v roli školních sociálních pracovníků. Školní sociální práce je však velmi důležitým oborem, který prosazuje ochranu a podporu sociálního zdraví dětí ve školním prostředí. Školní sociální …víceAbstract:
The thesis focuses on the use of the Kids' Skills method in school social work in the Czech Republic. Currently, school social work in the Czech Republic is not regulated by legislation, which leads to inconsistency and ambiguity in the role of school social workers. However, school social work is a very important field that promotes the protection and promotion of children's social health in the school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.caritas-vos.cz/th/f7y6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Lenka Tkadlčíková
- Oponent: Mgr. Nataša Matulayová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Obsah sociální práce na základní škole jako jeden z výstupu projektu Sociální pracovník ve škole
Krupová Krupová -
Analýza zahraničních zpravodajů o školní sociální práci
Tomáš Michal -
Školní sociální práce perspektivou sociálně-ekologické teorie
Barbora FALTOVÁ -
Školní sociální práce v oblasti středoškolského vzdělávání
Simona Petruželková -
Možnosti a limity školní sociální práce v České republice
Lucie Ramašeuská -
Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce
Sabina KEDROŇOVÁ -
Školní sociální práce postoje rodičů žáků základních škol
Tereza PACÁKOVÁ -
Školní sociální pracovník-postoj ředitelů základních škol
Nela FENIGBAUEROVÁ