Business model podnikání na internetových platformách – Matouš BOUDNÝ
Matouš BOUDNÝ
Bakalářská práce
Business model podnikání na internetových platformách
Business model of entrepreneurship on internet platforms
Anotace:
Cílem této práce je posoudit současné formy podnikání na internetových platformách, vytvořit jejich obchodní modely a navrhnout doporučení pro tento typ podnikání. Práce posuzuje nejběžnější formy a současně hodnotí jejich časté chyby a nedostatky. Pro účely vytvoření uceleného a konkrétního pohledu na dané modely jsou analýzy provedeny na konkrétních příkladech platforem a společností. Dále pak navrhuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess current forms of business on internet platforms, develop their business models, and propose recommendations for this type of business. The thesis examines the most common forms while also evaluating their frequent mistakes and shortcomings. For the purpose of creating a comprehensive and specific view of these models, analyses are conducted on specific examples of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Pech, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUDNÝ, Matouš. Business model podnikání na internetových platformách. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Applying the Uppsala Model to the internationalization Process of E-Commerce Companies - A case study
Jiaming Zou -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS
Název
Vložil
Vloženo
Práva