Analýza marketingového prostředí na trhu vína – Kristýna Kordulová
Kristýna Kordulová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí na trhu vína
Analysis of Marketing Environment on the Wine Market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí na trhu vína. Nejprve je zde popsána struktura marketingového mezoprostředí a makroprostředí na trhu vín. Následuje podrobná charakteristika tohoto trhu. Dále se zde nachází metodika sběru dat získaných osobním dotazováním. Na závěr je provedena analýza dat, ze které vyplývají návrhy a opatření. Cílem výzkumu bylo zjistit preference a …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of marketing inviroment on wine market. First of all, the structure of marketing interinviroment and macroinviroment on wine market is described, followed by detailed characteristic of the wine market. Furthermore, a methodology of data capture acquired by personal questionaire is included in the bachelor thesis. In the resume, the data analysis, from which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135722
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Vojtěch Klézl
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně
Veronika Mašejová -
Firma v konkurenčním prostředí
Anna Gebesh -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Sociální konstruovanost vína u vinařů na Moravě
Tereza Štefanová