Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty – Tereza VYSKOČILOVÁ
Tereza VYSKOČILOVÁ
Bachelor's thesis
Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty
Web site evaluation of selected Czech region designed for tourists
Abstract:
Předložená práce se zaměřuje na hodnocení webových stránek oficiálního turistického portálu Plzeňského kraje ? Turistů ráj ? jakožto nejpohodlnějšího zdroje informací pro turisty. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá Internetem, jeho rolí v marketingu a hlavními zásadami prezentace subjektu na Internetu. Praktická část pojednává o možném členění České republiky …moreAbstract:
The presented work is focused on the evaluation of the official tourist portal of the Pilsen Region - Tourist Paradise - as the most suitable source of information for tourists. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the Internet, its role in marketing, and the main principles of presenting a subject on the Internet. The practical part deals with the possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYSKOČILOVÁ, Tereza. \textit{Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/rw54fl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYSKOČILOVÁ, Tereza. Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje
Martina Jelínková -
Turistický mapový portál Beskyd
Hana Hálová -
Gastronomický portál „Food Tips Brno“
Natalia Gigina -
Způsob získávání informací pro elektronická média. Turistická informační centra jako možný zdroj informací.
Zdenka KROULÍKOVÁ -
Tvorba turistického portálu mikroregionu Kahan s využitím GIS
Erik Mühlberger -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták