Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty – Tereza VYSKOČILOVÁ
Tereza VYSKOČILOVÁ
Bachelor's thesis
Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty
Web site evaluation of selected Czech region designed for tourists
Anotácia:
Předložená práce se zaměřuje na hodnocení webových stránek oficiálního turistického portálu Plzeňského kraje ? Turistů ráj ? jakožto nejpohodlnějšího zdroje informací pro turisty. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá Internetem, jeho rolí v marketingu a hlavními zásadami prezentace subjektu na Internetu. Praktická část pojednává o možném členění České republiky …viacAbstract:
The presented work is focused on the evaluation of the official tourist portal of the Pilsen Region - Tourist Paradise - as the most suitable source of information for tourists. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the Internet, its role in marketing, and the main principles of presenting a subject on the Internet. The practical part deals with the possible …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSKOČILOVÁ, Tereza. Evaluace internetové stránky vybraného kraje České republiky určené pro turisty. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Turistický informační portál Olomouckého kraje jako nástroj propagace kraje
Martina Jelínková -
Turistický mapový portál Beskyd
Hana Hálová -
Gastronomický portál „Food Tips Brno“
Natalia Gigina -
Způsob získávání informací pro elektronická média. Turistická informační centra jako možný zdroj informací.
Zdenka KROULÍKOVÁ -
Tvorba turistického portálu mikroregionu Kahan s využitím GIS
Erik Mühlberger -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták