Rozvoj nácviku výslovnosti ve výuce němčiny na ZŠ – Jana RYCHTAŘÍKOVÁ
Jana RYCHTAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj nácviku výslovnosti ve výuce němčiny na ZŠ
The Development of Pronunciation Practice in Theaching German in Basic Schools
Anotace:
Bakalářská práce se přednostně zabývá rozvojem nácviku výslovnosti na druhém stupni základních škol. Teoretická část popisuje jednotlivé fonetické jevy, které jsou nejčastějším zdrojem potíží pro české žáky při učení se německé výslovnosti. Opírá se o typologii cvičení podle Ursuly Hirschfeldové a shrnuje nejdůležitější principy nácviku výslovnosti cizího jazyka obecně. Praktickou část tvoří z první …víceAbstract:
This bachelor work is concerned with the development of German pronunciation practice at elementary schools. Theoretical part describes phonetic phenomena that are usually the cause of problems for Czech students when learning German pronunciation. It is based on the typology of exercise by Ursula Hirschfeld and it sums up the most important principles of the pronunciation exercise. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYCHTAŘÍKOVÁ, Jana. Rozvoj nácviku výslovnosti ve výuce němčiny na ZŠ. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / NJu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Analýza učebnic německého jazyka z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení
Vendula PUKLICKÁ -
Analýza vybraných učebnic německého jazyka na základní škole z pohledu genderové vyváženosti
Lucie Skalníková -
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká -
Člen ve vybraných učebnicích německého jazyka
Marcela Žaloudková -
Mnemotechnické pomůcky pro učení gramatiky německého jazyka
Natálie Rašková
Název
Vložil
Vloženo
Práva