Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt – Bc. Šárka Dvořáčková
Bc. Šárka Dvořáčková
Diplomová práce
Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt
Strategy proposal for a family business subject
Anotace:
Diplomová práce ,,Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt″, se zabývá teorií a praxí rodinného podnikání v návaznosti na tvorbu podnikové strategie. V první části práce je představena teorie týkající se základních pojmů rodinného podnikání a podnikatelské strategie. Dále je popsán všeobecný proces tvorby strategické situační analýzy, ze které vychází návrh strategie, pro podnik. V druhé části …víceAbstract:
The thesis called „Strategy proposal for a family business subject’ deals with theory and practice of a family business in connection with the creation of a business strategy. In the first part of the thesis is presented a theory related to the basic concepts of a family business and business strategy. As next is described the general process of a creation of a strategic situational analysis, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl