Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt – Bc. Šárka Dvořáčková
Bc. Šárka Dvořáčková
Master's thesis
Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt
Strategy proposal for a family business subject
Abstract:
Diplomová práce ,,Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt″, se zabývá teorií a praxí rodinného podnikání v návaznosti na tvorbu podnikové strategie. V první části práce je představena teorie týkající se základních pojmů rodinného podnikání a podnikatelské strategie. Dále je popsán všeobecný proces tvorby strategické situační analýzy, ze které vychází návrh strategie, pro podnik. V druhé části …moreAbstract:
The thesis called „Strategy proposal for a family business subject’ deals with theory and practice of a family business in connection with the creation of a business strategy. In the first part of the thesis is presented a theory related to the basic concepts of a family business and business strategy. As next is described the general process of a creation of a strategic situational analysis, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Reader: František Milichovský, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Strategická analýza společnosti z odvětví kloboučnictví
Petra Sás -
Strategická situační analýza společnosti NIKA Chrudim s.r.o.
Tomáš Douda -
Strategická situační analýza online portálu s reklamními plochami
Jan Guzi -
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Ondřej KOTRC -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová a strategická situační analýza firmy
Miroslav Rendl