Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny – Jana Poništová
Jana Poništová
Bachelor's thesis
Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny
Negativní reklama a její účinky na cílové skupiny
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se věnovala reklamně založené na negativních emocích. Prostřednictvím mé práce jsem se snažila obeznámit čitatele se základními termíny, které jsou spjaté s tvorbou reklamy. Poté jsem se soustředila na pravidla tvorby dobré propagace a věnovala jsem se i některým pojmům z této problematiky, jako je například psychologie reklamy. V poslední kapitole jsem zanalyzovala některé …moreAbstract:
The aim of my thesis is to analyze some advertisements based on negative emotion and to familiarize the reader with the fundamental consepts in regard to advertisement. I also tried to describe the basic principles how to make the good and effective advertisement Moreover I concentrated on some key-factors of advertisement analysis such as the psychology of advertisement. The last capture of my thesis …moreAbstract:
Moja bakalárska práca pojednáva o reklame založenej na negatívnych emóciách, ktoré sú v drvivej väčšine kontroverzné a vyvolávajú v recipientovi pocit strachu.V práci som sa snažila oboznámiť čitateľa so základnými termínmi, ktoré sa spájajú s tvorbou reklamy. Ďalej som sa sústredila na pravidlá tvorenia dobrej propagácie a venovala som sa niektorým zaujímavým pojmom z tejto problematiky, ako je psychológia …moreKeywords
Analýza vybraných reklamních kampaní na základě negativních emocí. Doporučení do budoucna. Marketingové a komerční komunikace. Reklama jako forma komerčních komunikací. Zásady dobré reklamy
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15457
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Sémiotická analýza vybraných reklamních spotů společnosti Nike, Inc. jako globální značky
Aleksandar Mijić -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
Marika Nováková -
Analýza reklamních praktik vybraných značek
Václav Vacek -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc.
Petr Hervíř -
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
Egor Shaklein -
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
Tomáš Kavalír