Projektivní technika Kresba začarovaného zvířete v kresbě dětí s poruchami chování – Mgr. Veronika Lukáčová
Mgr. Veronika Lukáčová
Diplomová práce
Projektivní technika Kresba začarovaného zvířete v kresbě dětí s poruchami chování
Projective Technique The Fantasy Animal Game in Children with Behavior Disorders
Anotace:
Tato práce je explorativním výzkumem, zabývajícím se projektivní psychodiagnostikou, která využívá vyprávění fiktivního příběhu dítětem. Snažím se ověřit využitelnost techniky Kresba začarovaného zvířete (Handler) v diagnostice dětí s poruchami chování, a to pokusem o identifikaci rozdílů mezi příběhy vytvořenými dětmi s poruchami chování a bez nich. Vzorek tvořilo 24 dětí, kterým byly diagnostikovány …víceAbstract:
The theme of my diploma thesis is projective assessment, which uses storytelling by a child. I would like to verify the utilization of The Fantasy Animal Game Technique (Handler) in the assessment of children with behaviour disorders. I try to identify differences between the stories written by children with behaviour disorders and without them.The research was carried out with a sample of 24 children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sgheu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Tatjana Bláhová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ