Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti – Veronika DAŇHELOVÁ
Veronika DAŇHELOVÁ
Bakalářská práce
Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti
-
Perspective of small shops within the retail network in a selected area
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit aktuální stav sítě malých prodejen a posoudit potenciál fungování této formy prodeje do budoucna. Práce se konkrétně zaměřuje na určitou oblast, kterou je Jemnický mikroregion v kraji Vysočina. Primární data byla získána ve vybrané oblasti pomocí dotazníkového šetření, které bylo vytvořeno pro účely této práce. Výsledky šetření byly zpracovány v této práci …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to determine the current state of the network of small shops and to assess the potential of this form of sales for the future. The thesis focuses specifically on a particular area which is Jemnice micro-region in the Vysočina Region. The primary data were obtained in the selected area using a questionnaire survey and the results were elaborated in the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇHELOVÁ, Veronika. \textit{Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rx2qjl/.
Jak správně citovat práci
DAŇHELOVÁ, Veronika. Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Cena elektrické energie pro koncového zákazníka
Martin Kubínek -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Co je pro zákazníka důležitější: cena, nebo značka ?
Petr Šimek -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková
Název
Vložil
Vloženo
Práva