Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti – Veronika DAŇHELOVÁ
Veronika DAŇHELOVÁ
Bachelor's thesis
Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti
-
Perspective of small shops within the retail network in a selected area
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit aktuální stav sítě malých prodejen a posoudit potenciál fungování této formy prodeje do budoucna. Práce se konkrétně zaměřuje na určitou oblast, kterou je Jemnický mikroregion v kraji Vysočina. Primární data byla získána ve vybrané oblasti pomocí dotazníkového šetření, které bylo vytvořeno pro účely této práce. Výsledky šetření byly zpracovány v této práci …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to determine the current state of the network of small shops and to assess the potential of this form of sales for the future. The thesis focuses specifically on a particular area which is Jemnice micro-region in the Vysočina Region. The primary data were obtained in the selected area using a questionnaire survey and the results were elaborated in the bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAŇHELOVÁ, Veronika. \textit{Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rx2qjl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAŇHELOVÁ, Veronika. Perspektiva malých prodejen v rámci maloobchodní sítě ve vybrané oblasti. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Cena elektrické energie pro koncového zákazníka
Martin Kubínek -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Co je pro zákazníka důležitější: cena, nebo značka ?
Petr Šimek -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights