Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání – Mgr. David PANÁČ
Mgr. David PANÁČ
Bachelor's thesis
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Abstract:
Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních …moreAbstract:
What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier:
578
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PANÁČ, David. \textit{Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/rx58dc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PANÁČ, David. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Negativní vliv virtuálního světa na dospívající mládež
Martin Koblic -
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
Pavla Baťhová -
Problematika drog, jejich výskyt a prevence u dospívající mládeže problematika drog, jejich výskyt a prevence u dospívající mládeže
Jan FOLK -
Možnosti a limity nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v prevenci užívání návykových látek
Daniela PUNZOVÁ -
Využití metody přístupu Realitní terapie v sociální práci s dospívajícími v rámci Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Olomouci.
Radomíra Černocká -
Prevence rizikového chování v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Kristýna Kozubíková -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Elena Kaltykova -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová