Mgr. David PANÁČ

Bakalářská práce

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Anotace:
Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních …více
Abstract:
What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 578

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PANÁČ, David. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.