Školní prostředí z pohledu vybraných skupin žáků – Bc. Marie ŠKUDRNOVÁ
Bc. Marie ŠKUDRNOVÁ
Diplomová práce
Školní prostředí z pohledu vybraných skupin žáků
School Environment from the Perspective of Selected Groups of Students
Anotace:
Tématem diplomové práce je vzdělávání žáků v riziku poruch chování a žáků s poruchami emocí a chování na běžné základní škole. Cílem práce je zjistit a analyzovat, jak tito žáci vnímají vybrané aspekty školního života. Teoretická část se zabývá školním prostředím, specifiky těchto žáků v procesu edukace a možnostmi intervence. Výzkumné šetření v empirické části je zaměřeno na zjištění a porovnávání …víceAbstract:
The theme of the diploma´s thesis is a education of pupils at risk and pupils with emotional and behavioral disorders in secondary school. The aim of the study is to find out and analyze how these pupils perceive selected aspects of school life by these pupils. The theoretical part deals with the school environment and the specifics of these pupils in education and the possibilities of intervention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKUDRNOVÁ, Marie. Školní prostředí z pohledu vybraných skupin žáků. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Vnímání klimatu školy: srovnání žáků s LMP a poruchami chování a žáků s LMP bez poruch chování
Hana KOČÍ -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková