Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov – Adam Hron
Adam Hron
Diplomová práce
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů při nákupu repasovaných smartphonů
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením nákupních rozhodovacích procesů spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit, jak jednotlivé faktory ovlivňují rozhodování spotřebitelů v České republice při nákupu repasovaných chytrých telefonů. Práce se zaměřuje na analýzu vlivu stavu povrchu, kapacity baterie, pověsti prodejce, délky záruky a ekologického postoje spotřebitelů na jejich nákupní rozhodování. Metodika zahrnuje …víceAbstract:
The thesis deals with the evaluation of consumers' purchasing decision-making processes. The aim of the thesis is to evaluate how different factors influence consumer decision making in the Czech Republic when buying refurbished smartphones. The thesis focuses on the analysis of the influence of surface condition, battery capacity, dealer reputation, length of warranty and environmental attitude of …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá hodnotením rozhodovacích procesov spotrebiteľov pri nákupe. Cieľom diplomovej práce je vyhodnotiť, ako rôzne faktory ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľov v Českej republike pri nákupe repasovaných smartfónov. Práca sa zameriava na analýzu vplyvu povrchového stavu, kapacity batérie, reputácie predajcu, dĺžky záruky a environmentálneho postoja spotrebiteľov na ich nákupné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94550
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Životní cyklus produktu ve škole vaření Ola Kala
Veronika Doležalová