Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace – Pavel Plíhal
Pavel Plíhal
Diplomová práce
Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace
International comparison of ŠKODA AUTO a.s. marketing activities in specific markets regarding marketing communication
Anotace:
Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace se zaměřuje na ucelený pohled na marketingové aktivity společnosti na čtyřech vybraných trzích v Evropě, v rámci uvedení modelu SUPERB v roce 2013. Cílem práce je vlastní vytvoření agregovaného modelu, který jednotlivé marketingové kampaně hodnotí v kontextu vícero vlastnoručně definovaných …víceAbstract:
International comparison of ŠKODA AUTO a.s. marketing activities in specific markets regarding marketing communication is focused on complex analysis of marketing activities of the brand on four markets in Europe regarding launch the SUPERB model in 2013. The goal of the paper is creating own aggregated model that is evaluating individual activities in context of multiple areas. It is achieved by using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Barbora Menčíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLÍHAL, Pavel. \textit{Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rxng7l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Intercultural Communication and International Relations: An analysis of Chinese, American and Arabic cultures
Alicia Alejandra Aguiar Leiva -
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
Leadership Communication Role within International Business Organization
Tereza Křetínská -
Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
Michael Bahles -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Srovnání soukromého vymáhání náhrady škody ze soutěžního práva v České republice a Anglii a Walesu s přihlédnutím k právu Evropské unie a USA
Tomáš Kirner