Pavel Plíhal

Diplomová práce

Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace

International comparison of ŠKODA AUTO a.s. marketing activities in specific markets regarding marketing communication
Anotace:
Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace se zaměřuje na ucelený pohled na marketingové aktivity společnosti na čtyřech vybraných trzích v Evropě, v rámci uvedení modelu SUPERB v roce 2013. Cílem práce je vlastní vytvoření agregovaného modelu, který jednotlivé marketingové kampaně hodnotí v kontextu vícero vlastnoručně definovaných …více
Abstract:
International comparison of ŠKODA AUTO a.s. marketing activities in specific markets regarding marketing communication is focused on complex analysis of marketing activities of the brand on four markets in Europe regarding launch the SUPERB model in 2013. The goal of the paper is creating own aggregated model that is evaluating individual activities in context of multiple areas. It is achieved by using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Barbora Menčíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73397