Analýza zaměstnanců v pražském kavárenském prostředí – Petra Holečková
Petra Holečková
Bachelor's thesis
Analýza zaměstnanců v pražském kavárenském prostředí
Emloyee analysis in Prague cafe enviroment
Abstract:
V Praze se nachází velké množství kaváren, ve kterých pracuje mnoho zaměstnanců, kterým je v této bakalářské práci věnována pozornost. Na základě analýzy opírající se o dotazníkové šetření budou respondenty zodpovězeny otázky týkající se pracovní spokojenosti, komunikace se zákazníky, odměn a stresu v práci. Pro vedoucí zaměstnance je dotazník odlišný, ale ptající se na otázky velmi podobné. Cílem …moreAbstract:
There are many cafes in Prague with a lot of employees to whom is paid attention in this bachelor's thesis. Based on the analysis the questionnaire survey, respondents will answer questions about job satisfaction, communication with customers, rewards and stress at work. The questionnaire is different for managers, but with very similar questions. The aim of the work is to find out and compare what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86886
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Otakar Němec
- Reader: David Petráček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
The Secrets of Communication
Darya Nenakhova -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová