Analýza zaměstnanců v pražském kavárenském prostředí – Petra Holečková
Petra Holečková
Bakalářská práce
Analýza zaměstnanců v pražském kavárenském prostředí
Emloyee analysis in Prague cafe enviroment
Anotace:
V Praze se nachází velké množství kaváren, ve kterých pracuje mnoho zaměstnanců, kterým je v této bakalářské práci věnována pozornost. Na základě analýzy opírající se o dotazníkové šetření budou respondenty zodpovězeny otázky týkající se pracovní spokojenosti, komunikace se zákazníky, odměn a stresu v práci. Pro vedoucí zaměstnance je dotazník odlišný, ale ptající se na otázky velmi podobné. Cílem …víceAbstract:
There are many cafes in Prague with a lot of employees to whom is paid attention in this bachelor's thesis. Based on the analysis the questionnaire survey, respondents will answer questions about job satisfaction, communication with customers, rewards and stress at work. The questionnaire is different for managers, but with very similar questions. The aim of the work is to find out and compare what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Otakar Němec
- Oponent: David Petráček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
The Secrets of Communication
Darya Nenakhova -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová