Bc. Eva BOUCHALOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace Zámku Tovačov

Marketing Communications of the Tovačov Castle
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zámku Tovačov. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingu kulturních památek. V analytické části je prostřednictvím marketingového průzkumu zkoumán návštěvník zámku Tovačov a sestaven jeho profil. Následné analýzy poté zjišťují, zda jsou nástroje marketingového a komunikačního mixu využity relevantně s ohledem na vymezené …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with marketing communications of the Tovačov Castle. The theoretical part provides a theoretical background in the field of cultural monuments marketing. The analytical part uses marketing research to examine a typical visitor of the Tovačov Castle and build his profile. The analyses of marketing and communication mix try to reveal whether the tools the Tovačov Castle is using …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOUCHALOVÁ, Eva. Marketingová komunikace Zámku Tovačov. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe