Marketingová komunikace Zámku Tovačov – Bc. Eva BOUCHALOVÁ
Bc. Eva BOUCHALOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace Zámku Tovačov
Marketing Communications of the Tovačov Castle
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zámku Tovačov. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingu kulturních památek. V analytické části je prostřednictvím marketingového průzkumu zkoumán návštěvník zámku Tovačov a sestaven jeho profil. Následné analýzy poté zjišťují, zda jsou nástroje marketingového a komunikačního mixu využity relevantně s ohledem na vymezené …viacAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communications of the Tovačov Castle. The theoretical part provides a theoretical background in the field of cultural monuments marketing. The analytical part uses marketing research to examine a typical visitor of the Tovačov Castle and build his profile. The analyses of marketing and communication mix try to reveal whether the tools the Tovačov Castle is using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUCHALOVÁ, Eva. Marketingová komunikace Zámku Tovačov. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Opatření k záchraně kulturních památek se zaměřením na vyvlastnění s ohledem na situaci kulturní památky zámek Starý
Alena ŽELEZNÁ -
Péče o kulturní památky - srovnání u konkrétních objektů
Nikola EDEROVÁ -
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Zuzana ULLMANNOVÁ -
Andragogika a edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví v národní kulturní památce hradu Kokořín
Marie Bímová -
Analýza kulturního dění v obci Chyšky a plán na využití místní kulturní památky
Jana Křížková -
Obnova a nové využití kulturní památky v soukromém vlastnictví
Michal Nečas -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová