Zkratky a značky a jejich čtení – Bc. Jana Gregorová
Bc. Jana Gregorová
Bakalářská práce
Zkratky a značky a jejich čtení
Shortcuts and symbols and their reading
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkratkami, značkami a jejich čtením. V první části jsme se zaměřili na historii, tvoření, výslovnost a klasifikaci zkratek. Zmínili jsme zde i značky, ty jsme rozdělili na písmenné a číselné. V další části jsme se zabývali zkratkami, které se vyskytují v současné inzerci. Tímto směrem byl zaměřen i dotazník, ve kterém jsme se jednotlivých potencionálních čtenářů inzerátů …víceAbstract:
This bachelor thesis presents the concept of abbreviations, symbols and their definitions. In the first part, we focused on the history, formation, pronunciation and classification of abbreviations. We also analyzed symbols which are divided into two categories such as letter and numerical. In the other part, we included the abbreviations that can be found in present advertisements. In the enclosed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vicf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
- Oponent: PhDr. Ondřej Šefčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obecná jazykověda
Práce na příbuzné téma
-
Zkratky a značky a jejich čtení
Eva Rybková -
Zkratky anglického původu a jejich výslovnost v českém prostředí
Zuzana Marková -
Zkratky, akronymy a značky ve zdravotnictví
Sabina DOMINOVÁ -
Zkratky a značky v českém a ruském publicistickém textu.
Pavlína CHMIELOVÁ -
Dynamika abreviace v současné češtině
Jitka HOLASOVÁ -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká