Mgr. Petr INDRA
Master's thesis
Geo-marketing
Geo {--} Marketing
Anotácia:
Práce Geomarketing se v teoretické části věnuje především zařazení geomarketingu mezi ostatní odvětví marketingu. Zasazuje Geomarketing mezi disciplíny, které pomáhají při vytváření a realizaci marketingové strategie. Dále se autor v práci zabývá aplikací geomar-ketingu v oblasti telekomunikací. Aplikuje jednotlivé části geomarketingu na situace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a pokouší …viacAbstract:
The work Geomarketing is in theoretical part dedicated to place Geomarketing between other parts of marketing. Also is placing Geomarketing in disciplines that help in creation and realization of marketing strategy. Further is author trying to apply Geomarketing and its parts in telecommunication area and is using knowledge form Telefónica O2 Czech Re-public, a.s. company. Author is also trying to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
INDRA, Petr. Geo-marketing. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes
Dominika Kučinská -
Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny
Eva Macálková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Ruslan Grycik -
Marketingová strategie kavárny Maid Café
Michaela SKLENÁŘOVÁ -
Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR
Renata Šágová -
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI – protipožární dveře s.r.o.
Jakub Zörkler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen