Bc. Petra Káninská
Bachelor's thesis
Developing Oral Fluency in English
Developing Oral Fluency in English
Abstract:
This thesis deals with ways of developing oral fluency in English language teaching among grammar school learners. The theoretical part is focused on both material and non-material teaching aids, primarily on organisational forms and activities. Furthermore, the issues of giving feedback and the role of a teacher are discussed here. The practical part is based on the research carried out in a selected …moreAbstract:
Tato práce se zabývá způsoby rozvoje plynulosti mluveného projevu ve výuce anglického jazyka u gymnaziálních studentů. Teoretická část, která je důležitá pro část praktickou, je zaměřena na materiální i nemateriální didaktické prostředky, zejména na organizační formy a učební aktivity. Dále je zde diskutována problematika zpětné vazby a role učitele. Praktická část je založena na výzkumu provedeném …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Káninská, Petra. Developing Oral Fluency in English. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback
Magdalena Tomášková -
Error Correction Strategies for In-Class Speaking Activities
Karolína Němečková