Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools – Varvara Lazareva
Varvara Lazareva
Bakalářská práce
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Vnímání marketingových nástrojů nápojů Prime spotřebiteli
Anotace:
Cílem této práce je prozkoumat inovativní marketingové taktiky, které společnost Prime Beverages používá, aby vynikla na trhu, a jejich vnímání spotřebiteli. Zkoumá účinnost těchto taktik, zejména s důrazem na roli digitálního marketingu a sociálních médií na úspěch značky. Výzkum je prováděn prostřednictvím teoretické analýzy a empirické studie zahrnující online průzkum mezi respondenty. Zjištění …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to explore the innovative marketing tactics used by Prime Beverages to stand out in the market and the consumers’ perception of them. It explores the effectiveness of these tactics, in particular by paying close attention to the role of digital marketing and social media on the brand’s success. The research is done through a theoretical analysis and an empirical study …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Jana Kovářová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perception of cosmetics quality in China
Jingyi Qi -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski