Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku – Andrej MEDLA
Andrej MEDLA
Bakalářská práce
Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku
Political marketing of parliamentary parties in the election 2012 in Slovakia
Abstract:
Thesis called Political marketing in the elections of 2012 in Slovakia is divided into two parts, theoretical and analytical. In theoretical part examines history, development and definition of political marketing, then examines the processes of political marketing, political market and strategies of political subjects concretely, with emphasis mainly on election strategy. This strategy is the key …víceAbstract:
Bakalárska práca Politický marketing vo voľbách 2012 na Slovensku je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a analytickej. V teoretickej časti skúma históriu, vývoj a definíciu politického marketingu, ďalej sa zaoberá procesmi politického marketingu, konkrétne politickým trhom a stratégiami politických subjektov, pričom kladie dôraz hlavne na volebnú stratégiu. Tá slúži ako nosný prvok analytickej časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Mgr. Iva Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDLA, Andrej. Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Politická a kulturní geografie
Práce na příbuzné téma
-
Účinná komunikácia finančnej inštitúcie s verejnosťou
Silvia Smolárová -
Analýza krizové komunikace při mimořádné události výbuchu ve VOP Nováky, a. s.
Miloš JAROŠČIAK -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing a slovenské politické strany (Predčasné parlamentné voľby v roku 2012)
Lívia Zubová -
Demokratická strana Kosova a Aliance pro budoucnost Kosova - analýza politických stran a jejich postavení ve stranickém systému
Eliška Dokulilová -
Na cestě k úspěchu? Česká pirátská strana a její politicko-organizační proměny
Adam Folvarčný -
Politická strana Věci veřejné
Tomáš Trenkler -
Prostorová diferenciace výsledků politické strany Kotlebovci - Ľudová strana Naše Slovensko v parlamentních volbách v letech 2016 a 2020
Jana SKALÁKOVÁ