Bc. Miloš Gramblička

Master's thesis

Efektívny manažér v procese riadenia vybranej finančnej spoločnosti- Cetelem Slovensko a.s.

Call center manager role in Cetelem Slovensko
Abstract:
The goal of my diploma work is to describe and to analyze management processes on the position of call center manager in financial institution – Cetelem Slovensko. In this work I come out of the basis of managemnet until present days, description of managerial functions and their exploitation. Further I engage financial institutions and surrooundigs of them. I focus on detailed analyses of managerial …viac
Abstract:
Cieľom mojej dipomovej práce je popis a analýza riadiacich procesov na pozícii manažéra call centra vo finančnej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. V tejto práci vychádzam zo základov manažmentu až po dnešnú podobu, popis manažérskych funkcií a ich využívani. Ďalej sa venujem prostrediu finančných spoločností. Zameriam sa na detailnú analýzu konkrétnej manažérskej pozície, konkrétne zručnosti a kompetencie …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Vladimír Šagát, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance