Bc. Miloš Gramblička

Diplomová práce

Efektívny manažér v procese riadenia vybranej finančnej spoločnosti- Cetelem Slovensko a.s.

Call center manager role in Cetelem Slovensko
Abstract:
The goal of my diploma work is to describe and to analyze management processes on the position of call center manager in financial institution – Cetelem Slovensko. In this work I come out of the basis of managemnet until present days, description of managerial functions and their exploitation. Further I engage financial institutions and surrooundigs of them. I focus on detailed analyses of managerial …více
Abstract:
Cieľom mojej dipomovej práce je popis a analýza riadiacich procesov na pozícii manažéra call centra vo finančnej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. V tejto práci vychádzam zo základov manažmentu až po dnešnú podobu, popis manažérskych funkcií a ich využívani. Ďalej sa venujem prostrediu finančných spoločností. Zameriam sa na detailnú analýzu konkrétnej manažérskej pozície, konkrétne zručnosti a kompetencie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Vladimír Šagát, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance