Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice – Bc. Tomáš ONDŘEJ
Bc. Tomáš ONDŘEJ
Diplomová práce
Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice
Impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem negativní politické reklamy na voliče v České republice. Konkrétně zkoumá hodnocení a vnímání negativní politické reklamy jako takové, informační účinek, vliv na hodnocení a vnímání politických subjektů a vliv na volební účast. Pro testování navržených hypotéz jsou využita data z dotazníkového šetření a z časové a obsahové analýzy politické reklamy ve vybraném …víceAbstract:
This thesis focuses on the impact of negative political advertising on voters in the Czech Republic. Evaluation and perception of negative political advertising, information effect, impact on the assessment and perception of political subjects and impact on voter turnout are examined specifically. To test proposed hypothesis, data from a survey and from a time and content analysis of political ads …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Antónia Štensová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDŘEJ, Tomáš. Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv systému měření výkonnosti a odměňování na pracovní chování, motivaci a výkonnost
Kateřina Knorová -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Michal Majnuš -
Problematika negativní reklamy
Václav Machek -
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
Radomír RICHTER -
Vliv volebního systému na stranický systém pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky se zaměřením na výsledky voleb v roce 2021
Natálie KELEMENOVÁ -
Komparativní analýza vlivu volebních systémů na stranické systémy na Litvě a v Maďarsku
Michal Bělíček -
Vliv volebního systému na podobu stranického v Estonsku
Martin Koželuh
Název
Vložil
Vloženo
Práva