Čtvrtletní práce z matematiky na 2. stupni ZŠ jako příležitost formativního hodnocení – Zuzana Pavlasová
Zuzana Pavlasová
Bachelor's thesis
Čtvrtletní práce z matematiky na 2. stupni ZŠ jako příležitost formativního hodnocení
Quarterly work on mathematics at secondary school as an opportunity for formative assessment
Abstract:
Práce je po formální stránce rozdělena do 2 částí – teoretické a praktické.Teoretická část je rozdělena do celkem 3 samostatných kapitol a dílčích podkapitol. Cílem této části je položit teoretické základy pro praktickou část práce. První kapitola je věnována úvodu do problematiky. Ve druhé kapitole je popsána práce s chybou, která zahrnuje definici chyby, její druhy včetně druhů práce s chybou a práci …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB13140
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: Mgr. Barbara Pospíšilová
- Reader: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLASOVÁ, Zuzana. \textit{Čtvrtletní práce z matematiky na 2. stupni ZŠ jako příležitost formativního hodnocení}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Science. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ryf5qb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Fyzika / Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Matematika se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení v práci učitele na 1. stupni základní školy
Tereza HRUŠKOVÁ -
Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků
Tereza SACHLOVÁ -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Práce s chybou a zpětná vazba ve výuce TV na 2. stupni ZŠ
Tomáš Dvořák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses ryf5qb ryf5qb/4
8/9/2021
Folders
Files
Kohout, J.
9/9/2021
Kohout, J.
9/9/2021