Inkluze nevidomého žáka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Milena Levíčková
Mgr. Milena Levíčková
Diplomová práce
Inkluze nevidomého žáka na 1. stupni ZŠ
Inclusion of Blind Schoolchild at the Primary School
Anotace:
Diplomová práce „Inkluze nevidomého žáka na 1. stupni ZŠ“ je případovou studií nevidomého chlapce integrovaného do hlavního vzdělávacího proudu již od první třídy základní školy. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na prvním stupni základní školy, dále o problematice osob se zrakovým postižením a nakonec podmínky zabezpečení inkluze …víceAbstract:
The thesis "Inclusion of Blind Schoolchild at the Primary School" is a case study of a blind boy integrated into mainstream education from the first grade of primary school. The first section summarizes the theoretical knowledge of pupils with special educational needs in primary schools, as well as the issue of persons with visual impairment and ultimately security conditions inclusion of visually …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/acc6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Discourses of troubles of people with visual impairment
Daniela Jaklová Střihavková -
Weekend stay for children and youth with severe visual impairment on the theme: The Hobbit
Tereza SALVADORI -
Výukové strategie podporující inkluzi ve vzdělávání
Jitka Ferdanová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
Hana Hanáčková -
Rozvoj řeči u dětí se sluchovým postižením prostřednictvím didaktických her a cvičení
Lada Vacková -
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová